Stadsherberg clubkampioenschappen dubbel en mix 2020

De clubkampioenschappen dubbel en mix starten binnenkort!
Op maandag 17 augustus starten we. Zondag 6 september is de finaledag. Wedstrijden worden ’s avonds gespeeld en starten om 19.00, 20.15 en 21.30 uur.

Dubbel en mix worden tegelijkertijd gespeeld.
De kampioenschappen duren daarom een weekje langer dan we gewend zijn, namelijk 3 weken.

Alle seniorenleden kunnen meedoen.
Jeugdleden met een 7 op de spelerspas (enkel of dubbel) mogen ook meedoen.

Verhinderingen zijn mogelijk.
Voor de avonden dat je niet beschikbaar bent kun je verhinderingen opgeven (max 7 dagen). We vragen je het aantal verhinderingen zoveel mogelijk te beperken.

Op de finaleavonden zijn geen verhinderingen mogelijk.
De kwartfinales worden gespeeld op dinsdag 1 september (’s avonds). De halve finales op vrijdag 4 en zaterdag 5 september (’s avonds). De finales worden gespeeld op zondag 6 september vanaf 15.00 uur.

Je kunt je inschrijven vanaf 30 juli tot en met 13 augustus.
Let op! Je kunt je zowel voor de dubbel als de mix kampioenschappen opgeven.  Dit kan via onderstaande link:

De kosten per toernooi zijn € 3,50 p.p.
Graag aan één van de TC-leden betalen tijdens het toernooi.

Heb je nog vragen?
Ons e-mailadres is tc.ltcijlst@gmail.com. Telefonisch mag natuurlijk ook, onze telefoonnummers staan in het clubblad en op de website.

Sportieve groet,

De T.C.