WORD LID VAN LTC IJLST

Vragen?

Voor vragen en opmerkingen kunt u hier het contactformulier invullen.

TOSSAVOND

Kantinerooster voor de dinsdag- tossavonden

Wie als eerste op het rooster staat, haalt vóór 19.00 uur het etui met de sleutels en wisselgeld op bij Alie de Jong op de Westergoleane 21.

Na afloop van de koffieavond:

1. Wie op de tos-avond komt, wordt ook geacht geld bij zich te hebben om af te rekenen als
    men consumpties genuttigd heeft.
  2. In noodgevallen, ( bv. pin-apparaat Poeisz stuk) kaartje per persoon in het geldkistje, voor degenen die niet betaald hebben (maar als het goed is komt dit dus niet meer voor)
  3. De hapjes (bijv. de mix-garnituur) moeten wel met de aanwezige groep verrekend worden.
  4. Etui met sleutels daarna weer bij Alie de Jong door de bus deponeren of aan evt. aanwezige kantine-commissie lid geven. Als de late dienst weg wil en is een kantine commissie lid aanwezig, dan mag men altijd in overleg met dit lid de verantwoording overdragen.
  5. Kachel op 15 graden zetten, vegen en koelkast bijvullen.
  6. Bij verhindering gaarne onderling ruilen!

Nog wat opmerkingen:

1. Vind je het ook leuk om eens in de kantine te staan op dinsdagavond, meld je dan aan bij de kantinecommissie
  2. De koffie-avond is ook zeker  bedoeld om startende leden de mogelijkheid te geven om iedereen te leren kennen en om meer tenniservaring op te doen. Weet je dus iemand die pas bij onze club begint, neem hem of haar dan mee!
  3. Nog even een opmerking met betrekking tot de banen: Vooral in het begin van het seizoen zijn de banen nog zacht. Dit betekent dat er ook op de koffie-avonden regelmatig moet worden geveegd. De leiding van de koffie-avond kijkt daar op toe, maar eigen initiatief wordt op prijs gesteld.

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van het nieuws en ontvang het clubblad per email. Als lid van de vereniging krijg je automatisch de nieuwsbrief. Tweemaal per jaar verschijnt ons clubblad en in dit blad komen nagenoeg alle op deze site staande onderwerpen terug. Verder staan in dit blad leuke verhalen over de competitie-teams, leden en andere opmerkelijke gebeurtenissen.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via info@ltc-ijlst.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over onze privacypraktijken. Door hieronder te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.