WORD LID VAN LTC IJLST

Vragen?

Voor vragen en opmerkingen kunt u hier het contactformulier invullen.

SCHOONMAKEN

LTC IJlst

In onderstaand schema staan alle schoonmaakdiensten vermeld. Kan je niet dan dien je zelf voor een vervanger te zorgen. Voor meer informatie over het schoonmaakrooster en de bijbehorende werkzaamheden verwijzen we je naar de informatiepagina.

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van het nieuws en ontvang het clubblad per email. Als lid van de vereniging krijg je automatisch de nieuwsbrief. Tweemaal per jaar verschijnt ons clubblad en in dit blad komen nagenoeg alle op deze site staande onderwerpen terug. Verder staan in dit blad leuke verhalen over de competitie-teams, leden en andere opmerkelijke gebeurtenissen.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via info@ltc-ijlst.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over onze privacypraktijken. Door hieronder te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.