Vanaf 11 mei beperkt tennissen

Beste leden,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gehoord mag er vanaf maandag 11 mei weer getennist worden op ons park.
Maak jezelf niet al te blij, want tot en met 30 mei zitten er nog behoorlijk wat adders onder het gravel. Zo mogen we alleen maar enkelen en kan er niemand blijven hangen, dus direct na het tennissen het park weer verlaten.
Jullie worden verplicht om de baan waarop je wilt spelen, te reserveren. Dat kan via de KNLTB app. Je kan dan, buiten de lesuren, alle banen voor 1 uurtje reserveren. Reserveer dan gelijk voor beide spelers. Mocht dit nu niet goed lukken, schroom dan niet om fffff een mailtje of app’je te sturen, dan kunnen wij dit als bestuur voor je regelen.
De lessen zijn vooralsnog op de maandagen ( baan 1,2,en 5 van 18:00 tot 22:00 ) en op de vrijdagen, (ook op de banen 1,2 en 5 maar dan van 14:00 tot en met 19:00) .
De app (KNLTB club) kun je downloaden via de app store.
Je logt dan in met je bondsnummer en je wachtwoord. Mocht je je wachtwoord niet meer hebben, kun je die via de “wachtwoord vergeten” aanvragen.
De reserveringen kunnen in principe elke dag van 9:00 tot 22:00 uur, het terras en de kantine blijven tot nader orde dicht. Het is dus zaak om direct na het potje tennis weer naar huis te gaan. Er wordt door de gemeente gehandhaafd en dat komt ook op het bordje van de club. We doen hierbij dan ook een beroep op jullie eigen verantwoordelijkheidsgevoel.
Net als bij de jeugd komt er een looproute. zodat we elkaar niet tegenkomen op de stoep.

Zie bijgaande link voor het uitgebreide protocol van de KNLTB   https://corona.knltb.nl/

Deze maatregelen zijn in principe eerst tot 30 mei van kracht.
Daarna hopen we met beter nieuws te komen,

Met vriendelijke groeten,

Het Bestuur